Sunday, March 19, 2006

Κυριακή...



... με ρακή, ντάκο κι ελιές...

5 comments:

McKat said...

Εγώ, ναι. Έχω μια κάποια αγάπη στη φωτογραφία. Όσες βλέπετε στο blog είναι δικές μου.
Οι Κυριακάτικες, που αφορμή τους στάθηκε ρακοποσία με αφορμή καινούριου φορτίου από Ρέθυμνο, είναι τραβηγμένες η πρώτη σε χωριό του Ρεθύμνου, εξ'ου και η λιτότητα και αυθεντικότητα του τραπεζιού (είχα πιει όμως τόσο πολύ που έκοψα τη μισή εικόνα), ενώ η δεύτερη στα Χανιά, σε μαγαζάκι της παλιάς πόλης που είχαν φτιάξει νέα παιδιά με πολύ δική τους ορμητική διάθεση. Έτσι η διαφορά στο εικαστικό μέρος της ρακοποσίας είναι μάλλον έντονη.

nyctolouloudo said...

μου άνοιξες την όρεξη για ντάκο!

υπέροχα!

καλώς σε βρήκα...

Epicuros said...

Συναδέλφισα που κρυβόσουν και δεν σε είχα ανακαλύψει; Πολύ καλή δουλειά. Πρέπει να έχεις μεγάλη ευαισθησία στα χρώματα. Η Γκέϊσα τι σχέση έχει με σένα;;; Απέκτησες άλλον έναν τακτικό επισκέπτη...

Epicuros said...

Αλήθεια, μήπως ξέρεις γιατί μερικές από τις φωτογραφίες ΔΕΝ εμφανίζονται σε μεγέθυνση όταν κάνεις κλικ πάνω τους; Το ίδιο συμβαίνει και στο δικό μου Blog!

McKat said...

Καλώς ορίσατε από δω. Έκανα μέρες να μπω και δεν πήρα είδηση...

@μεθυσμένα χρώματα, τι ωραίο όνομα...

@epicuros, πολύ απέχω από το να είμαι συναδέλφισα, αλλά ευχαριστώ πολύ για τον τίτλο. Δυστυχώς έχω περιορισμένες γνώσεις σε σχέση με τα τεχνικά του διαδικτύου και δεν ξέρω γιατί δεν εμφανίζονται σε μεγέθυνση οι φωτογραφίες. Ακολουθώ απλά στα τυφλά τις εδώ οδηγίες.

Ευχαριστώ πολύ..